Fastnade i Skövde..

Då sitter man i Skövde och kikar på när Angelo blir skitgubbe i kortspel haha!

Dagen började med att jag vaknade pch var väldigt orolig för nånting men jag kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var. Dagen fortskred och senare fick jag ett tråkigt besked av en god vän. Hoppas verkligen att det löser sig för dig min sötnos!:)

Dagen har också bjudit på ett step-up pass på gymmet vilket var mycket härligt! Älskar verkligen step då det är både kondition och koordination som tränas! Hur gött som helst:)

Åkte sedan mot Skövde och mötte upp Carro och Annina och hade med Angelos dator som han saknat så i 3 långa veckor för att segmaggot har segat. men nu funkar datorn mycket bättre med Linux mint:) funderar på att stoppa in mint i min dator också:)

Carro inhandlade även Helium! Vi ska ha jäkligt kul med den tuben! :)

Nu ska jag ta och vänta på drömmarnas man och sväva iväg till drömmarnas värld ;)

 

Är väldigt orolig btw...

 

Natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye