Jag behöver inte dig i mitt liv!

Man vill finnas där och lyssna men vad får man tillbaka?

Tystnad är svaret. Nästa gång lyssnar jag inte!

Bra jobbat, nu finns inte den där trygga axeln kvar never ever.. Skyll dig själv!

Vill aldrig mer höra något om dina problem igen!

Jag ska sluta bry mig, jag mår så himla mycket bättre då! Och man gör ju saker för att må bra själv, eller hur?

För du verkar ju inte behöva mig i ditt liv.

Jag har vart med om väldigt mycket, men jag har vuxit som person utav det!

 

Jag älskar mitt liv, lever för dagen och mår riktigt bra av det!

 

Lev för dagen för helvete!


Kommentarer
Postat av: Magnetic

Snubblade in på din sida av en slump. Men kände att jag ville skriva en rad.

Be strong! Keep it up!

2011-04-04 @ 21:58:25
URL: http://magnetsmycken.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye