Livet+kärlek=pussel?

Livet är som ett pussel.

I början har man bara hörnbitarna, bygger ihop sakta till en ram som är lite ostabil och så småningom så bygger man på mer och mer till ett stort och fint pussel och får fler erfarenheter.

Efter ett tag kommer ditt livs kärlek in och då måste man börja pussla tillsammans vlket kan bli lite svårt ibland. Man gör det bästa av situationen men det går inte alltid som man tänkt sig. Jag pusslade ända tills sista biten på mitt pussel och då kom Kärleken in i mitt liv och vi lade sista pusselbiten tillsammans, pusslet smälte samman och vi började på ett nytt pussel. Ca ett år senare så slets vårat pussel isär och vi gick skilda vägar.

Det kommer hända många gånger att pusslet rivs isär och då får man börja på nytt igen, det är inte lätt men det gör dig bara starkare som person! Alla dina motgångar gör dig starkare!

Så om du nångång känner att ditt pussel börjar svaja, tänk att det här gör mig bara starkare!

Det är sanningen! Så lever jag och jag är hur stark som helst! Jag är jäkligt stolt över att vara jag!

Mitt levnadssätt och mina erfarenheter har format mig till den vackra och starka människa jag är!

Var stolta över er själva! Det är ni värda!

 

Puss på er sötnosar

 

 

Love Zophye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye