Sol Äntligen!

Har precis avnjutit tacos för andra dagen i rad! Hur underbart gott som helst är det!

Jag har bestämt mig vart jag vuill bo i framtiden, det ska bli i Lövgärdet, Angered. Var och cachade lite borta vid Keilers damm förut i ca 2 timmar, hittade en och var på väg till nästa då dog mobilen och därmed gps'en.. blir så jävla förbannad på den alltså, tur att abonnemangstiden snart är slut då man kan välja en ny:)

Iaf så tog jag en promenad runt dammen och det känndes som om man var i himmelriket, så underbart fint var det!

 

Ikväll blir det grillparty i Slottsskogen med massa goa vänner från götet:) Kom dit o chilla vettja ;)

Nu ska jag spara alla cacher som finns i slottsskogen och sen blir det caching för hela slanten senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye