Effektivitet!

Igår var jag mycket effektiv, hann med mycket på kort tid!

Vaknade upp hos Carro runt halv 10 och gick upp och gjorde frukost sen efter en stund kommer Carro och Angelo upp som två zombysar och ser helt wasted ut!:p Åkte till Skövde vid 2 och gick på praktikbesök på KICKS så nu hoppas man på svar snart!:) ska bli så underbart roligt att arbeta med nånting man brinner för! Jag älskar smink och vård av det yttre så det passar mig perfekt!

 

Sen efter det så gick jag med min jobbcoach till Sisters och där hade hon set en assnygg klänning och den var verkligen galet snygg! men den va lite dyr och hon ba - Sofia, håll tummarna för att den inte passar nu för att jag har verkligen inte råd med den! Sen sa vi hejdå och jag gick till bussen. Efter ett tag blev jag mycket nyfiken och skrev och undrade hur det gått och fick ett svar tillbaka "Jag köpte den=(" så vi kom fram till att i fortsättningen så skulle hon lämna plånboken hemma! och det höll jag med om!

 

Anidas galet snygga klänning! Tänk er den, solkysst hud och guldsmycken! Fyfan vad läckert!!:D
Klicka på bilden så kommer ni till Sisters sida där det finns mer galet snygga klänningar! 
699 kr kostar den.

 

Efter det kom jag hem och satte igång och storstädade hela lägenheten vilket innebar dammsugning, moppning dammning så nu är det bannemej klininskt rent här i min lilla lya!

Jag och Anton skulle ha lagat middag, bakat bullar och haft gleekväll men så blev inte fallet, han höll på och flyttade på eftermiddagen och hann inte färdigt så det blev en ensam kväll med glee flingor och kiwi istället! Sen blev det även mid jättegoda milkshake!:)

 

Idag Torsdag så har jag vart hos min jobbcoach och pratat smink och makeup och om min utbildning till hösten och hon peppar mig verkligen!

Alltså varför kunde inte hon fått bli min första jobbcoach? Nu händer det grejer iaf, Hon den första jag hade i <Lkpg satt bara på sin feta röv och gjorde inte ett piss! Inget pepp utan bara sök de häär jobben så ska du se att du får dom..

Jag har fått så sjuukt mycket hjälp av Anida så om jag hade kommit hit först så hade jag redan vart ute i arbete för lääänge sen!

Arbetsförnedringen har inte heller gjort så mycket för mig utan bara skickat mig vidare till massa jävla idioter som kallar sig jobbcoacher men nu har jag verkligen hittat rätt!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye