Gårdagen!

Blev faktiskt jävligt lyckad! Det började hemma hos Jonas tsm med Jonas, Anders, Malin och Stefan, efter ett tag kom även Maya, Anna och Denny.

Kvällen fortsatte och alla blev mer eller mindre fulla.

Sen vid ungefär 12 så går jag hem och spanar in Antons nya lya! Den var sjukt stor o fin!

Efter ca en timma så drog vi hem till mig och kollade på ett avsnitt av Sveriges värsta bilförare och sen kom vi på den brillianta idén att baka bullar mitt i natten! Shit jag har pratat om de hela veckan och nu på fredagsnatten så får jag äntligen mina efterlängtade bullar ;) hur underbart goda och ni kan ju gissa vad jag käkade till frukost dagen efter;)

Idag Lördag käkade jag frukost kl 2 på Nockes tsm med Maya, Sanna, Anders, Madde och Magnus. Efter det blev det lite cachletande men vi hittade ingen:/

Nu på eftermiddagen vart det lite prat om party och hoppas nu som fan på detta och att vissa är på!:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye