Hemmakväll hos Jonas ikväll då!

Dagens To-do-list!

1. Sola

2. Systemet

3. Välja kläder och makeup tills ikväll

4. Ominstallera officepaketet på datorn

 

Jag har börjat med en må-bra-diet! Men jag vet inte om jag kan kalla den diet riktigt för jag vill ju inte gå ner i vikt utan jag vill bara må bra! Jag ska äta var 3:e timma, det gjorde jag när jag gick på uddetorp och då mådde jag sjuukt bra! men det hade verkligen inte vart fel att få allt framdukat som man fick på skolan! Det ver verkligen en helt underbar tid! Sen ska jag börja dricka minst tre liter vatten om dagen för vatten är bra har jag hört! ;) Motionen får vi ta senare, när man har mer pengar att spendera! Jag tycker att det ger mycket mer när man tränar på gym för där får man sjukt mycket pepp från de andra som tränar och man vill inte visa sig svag!

Nä nu får jag ta och sätta fart med min lista så jag får nåt gjort idag!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye