My weekend in Gothenburg!

Känner mig lite internationell idag så därför kommer det bli lite swengelska i detta inlägg!

Åkte ner till götet igår utan plånbok, (kom på det när jag precis gått på tåget! så himla typiskt mig att glömma viktiga grejer alltså!) Min avsikt var då att våldgästa Mikael och Camilla men dem skulle åka o jobba båda två och jag fick då sysselsätta mig själv en stund så jag ringde min kära vän Emil och tog en fika med honom, åkte till hans plejs och chillade, kollade på "Det regnar köttbullar" ganska kul faktiskt! Iaf när man e flummig:p

Sen vid typ 9 så ringde jag Mikael och frågade om jag fick sova där då sita tåget hade gått och det gick bra.

Idag har det dock inte hänt å mycket, har känt mig riktigt social med datorn i knät heeela morgonen, Mikael va dock inte bättre:p

Du som läser detta, vet förhoppningsvis vem du är men du har kommit igenom min yttre barriär och jag känner att jag kan lita på dig fullt ut!

Det är så himla skönt att ha sånna människor vid sin sida att kunna prata om allt med! Det ger så himla mycket! Ibland hittar man diamanter det har jag verkligen gjort! ;)

Det var en liten avstickare från detta inlägg.

Nu sitter jag på tåget och är på väg till Skövde, där ska jag ta en cach och sedan fortsätta min färd mot Skara!

Anna Johansson, bara så att du vet, no more secrets from me to you för att dom hamnar bara i öron som jag INTE vill att dom ska hamna! Du sabbat din chans!

Nä nu ska jag ta och luta mig tillbaka och slumra till lite innan skövde:)

Puss på er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye