Ta hand om mig själv kväll/natt:)

Har precis tagit en lång varm dusch och lagt en kylande ansiktsmask, ska strax ta och smörja in hela mig i hääärlig bodylotion;) underbart!

Det är oerhört viktigt att ha sånna ta hand om sig själv tillfällen, det vinner man på i längden! Man mår så mycket bättre och man blir vackrare!

Produkter jag använder i duschen:

Schampoo och balsam från Loreal och Goldwell

Tvål "Discover China" från Oriflame

Ansiktsmask från Oriflame

Ansiktsrengöring från Oriflame

 

Underbara grejer! Älskar dom alla och dom älskar mig eftersom dom gör mig så vacker ;) Visst låter det bra? Värsta poesin!:)

 

Ännu en morgon vaknar jag upp hos Carro:p Sov där inatt och idag har vi inte gjort så mycket, tog en hamburgare på donken på g till Skövde och sen vid typ 5 så åkte jag hem:) Möttes av ett gäng kissar som saknade matte jättejättemycket!:p

 

Nu sitter jag och kollar på gratis underhållning, dvs mina katter har damp för att jag har nyss pumpat upp en luftmadrass och dom har tydligen aaaaaldrig sett en sån innan:p så dom flyger hejvilt här hemma!

Varför jag har pumpat upp madrassen är att jag ska ha nattgäster ;) Jocke och Lars kommer hit och sover, dom har söpet sig fulla på kåren och så ställer jag upp med sovplats, vad gulligt av mig;)

 

Nä nu ska jag ta och fixa mig inför natten och sen ta och krypa ner och vänta på dom två herrarna:p

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye