26 januari 2011 OMG!!!!

Shit va fort tiden går... Januari är snart slut! Herregud!

3 dagar kvar tills morsan och min BFF fyller år också! vad ska man fixa till dom då? eller ja Antons present är redan klar men jag ska addera lite grejer bara;) Morsan har jag faktiskt ingen aning om ännu men jag har ju ändå 3 dagar på mig:)

Älskar verkligen födelsedagar, glädjen av att ge vet ni:)

Kikade på min älsklingsserie glee förut och jag bara lskar att de har kommit en ny säsong!:D

Var med Carro på Super10 innan idag:) Hon gjorde två stycken spontanpiercingar:p En Conch och en vanlig i örsnibben.

Sitter just mu och kikar på How to loose a guy in 10 days, så jävla sköön film asså!:D helt underbart!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye