50 frågor:)

Utseende:

1. Vilken ögonfärg har du? Blå
2. Hur lång är du? Ca 161cm
3. Vilken hårfärg har du? Jättelång blond utväxt men resten är rödbrunt
4. Långt eller kort hår? Långt
5. Piercingar i ansiktet: Öronen:)
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha?Jätteljusblå!  
7. Hur lång skulle du vilja vara? så lång som jag är egentligen, dvs ca 170 cm
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha? Vet inte riktigt
9. Vill du ha kort eller långt hår? Lagom:)
10. Skulle du vilja ha piercingar: Nej det skulle jag inte, men gärna fler tatueringar!

Senaste du:

11. Åt: Baugette med skagenröra:)
12. Drack: varm oboy:)
13. Du fick sms av och vad de stod: Jag tar spårvagnen som är framme kl 04.41 ser ingen annan. kram av Camilla Kallebo:)
14. Du skrev sms till och vad du skrev: Då ses vi snart:) kram till Camilla Kallebo
15. Sa: Varför finns Insertknappen på datorn? 
16. Kramade: Emma
17. Kysste: Alexander Ström
19. Du spydde:  Nån gång förra året..
20. ringde: Anna Johansson men det va Tommy som svara

kärlek:

21. Är du singel? Ja och jag trivs med det!
22. Ditt förra förhållande var med: Mattia
23. Ditt längsta förhållande: Mitt ex, ca ett år
24. Med vem då: Oliver
25. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Hmm.. Jag säger oliver.
26. Gillar du någon just nu: Jao de gör jag väl:)
27. Hur många seriösa förhållanden har du haft: Två
28. Vill du vara singel: Tills jag hittar Mr. Right så ja!
29. Vill du gifta dig i framtiden? Ja
30. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: -

Vänskap:

32. Den som vet mest om dig: Jag tror faktiskt att det är Jesper!
33. Den vän som har känt dej längst: Lisett tror jag:)
34. Allra bästa vän? Anton! men har många bra vänner:)
35. Vännen du ugicks med sist? Tim
36. Vem är din galnaste vän? Det måste vara Carro, vi tillsammanss alltså:p
37. Som bor långt ifrån dej: Typ många, men jag säger Tim:p
38. Den du har mest minnen med: Oj, alldeles för många:D
39. Har du någon gång varit vän med någon du inte tycker om nu? Absolut.

Övrigt:

40. Favoritdjur? Katt<3
41. Musiksmak? Det varierar! Allt!
42. Sport du gillar? Sport, nämen jag gillar yoga:p 
43. Favoritfärg? Det varierar, just nu gillar jag grått och grönt:)
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra? Nån gång kanske:)
45. Tränar du? jag gymmar ibland:) Då blir det mest Yoga:)46. Har du hört att du borde bli modell? Ja:p
47. Något speciellt du har på dej varje dag? Ne inget speciellt
48. Vem var mest galen i din klass? Det var nog jag:)49. Brukar du sova med en nalle vid din sida? Haha nää, nu sover jag med min älskade Zoey<3
50. Vad tänker du på just nu? Att det luktar mat i hela lägenheten och att jag bara har käkat en baugett idag:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye