Äcklad, känner mig faktiskt jävligt spyfärdig..

Fattar inte hur jag kunde göra misstaget igen! Nu blir det inget mer med detta när jag fått reda på ett par grejer...! USCH!!!

Egentligen ska jag inte bry mig eftersom det var länge sen men det sitter ändå där..

Känner att jag behöver prata med någon om detta men jag vet inte med vem.. känner ingen jag kan prata med det om så sluta tjata på mig. eller jo kanske en men det får nog vänta ett tag...

BEEN THERE DONE THAT! And never again! Jag förtjänar så innihelvete mycket bättre din lilla looser!


 

En positiv grej med denna dag är ändå att min syster har hittat min kamersladd:D så den ska jag få i veckan och då ska det bannemej fotas!! Bilder på lägenheten kommer då upp och lite annat smått och gott:) sen ska en del grejer upp på tradera som jag väntat på sååå länge men jag inte haft nån kamera. jag har dock haft en mobilkamera som inte är världens bästa.. nu ska det bli ändring på det:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye