Återbesök på Sahlgrenska Universitetssjukhuset.

Det gick ovanligt snabbt idag! Jag var där redan halv elva och kom in ungefär 10 min senare, mätte mig och sen upp till röntgen. Väntade ca 20 min på röntgen och sen vart jag klar och sen var det bara det fasansfulla samtalet med Per Wessberg kvar. Jag förväntade mig att han skulle va dryg och äcklig men det gick mycket bra. Som tur var hade ryggen bara ändrat sig 3-4 grader sen förrförra året men ändå hade jag krympt ca 1 cm på två år så det var inte så roligt.. Men nästa år är jag förhoppningsvis lång och fin igen:)

Nu är jag uppskriven på operation och det blir runt årsskiftet tror jag men jag hoppas verkligen att det blir tidigare så jag slipper fittarbetsförmedlingen ett tag;)

Bloggen kommer under operationen att vara min terapi och jag kommer att behöva så mycket stöd jag bara kan få!

Jag måste tacka alla mina underbara läsare som hittills följer min blogg!<3


Nu över till ngt helt annat.

Jag önskar er all lycka och hoppas det inte blir nån mer skit!

Tycker att det vart lite för mycket nu på sista tiden men nu hoppas jag att allt går bra och att ni för en gångs skull blir och är lyckliga tillsammans!

Självklart så pratar jag om er, mina sötnosar<3

Good luck!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye