Fick ett telefonsamtal...

Kl tjugo i fem på morronen av min kära Teamledare Teresa! Hon säger då att hon fått en som bangat på att jobba så jag fick ställa upp. (jag var reserv idag). Jag stressade upp och kollade när första bästa buss gick dvs. inom tio minuter ska jag stå nere vid bussen, det är iofs bara 100 meter att gå. men jag tror aldrig att jag haf

Till saken hör att jag låg och kollade på film till kl tjugo över fyra och precis när jag krupit ner i sängen ringer hon.. Jag har alltså inte  sovit nånting inatt utan jag kollade på pixel perfect ist:) får skylla mig själv lite faktiskt, men ikväll blir det sänggång tidigt!

Oj somnade visst ifrån datorn:p har iaf fått en liten blund i ögonen:)

Sitter här brevid Emma och käkar vaniljmuffins med creme i och bra musik strömmandes ut genom högtalarna:) härligt:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye