Lördag och söndag:)

Första arbetsdagen idag! Det var skoj för vi är ett helt underbart gäng:)

När arbetsdagen var slut, runt 9.30 så var jag på gränsen mellan jättetrött och övertrött, dvs. asjobbigt!...

Kom hem, slängde mig i sängen och stensov i ca 3 timmar vilket var asgött:D

 

Emma och Tim skulle iväg på överraskningsfest på kvällen så jag ringde min underbara vän Jesper Torselius och drog iväg till han:) När jag kom dit gick vi och köpte godis i kungsten och sen kollade vi på den söta filmen Alfa and Omega tillsammans med hans bror Jakob och hans far Mats:) Sen blev jag trött och då bestämde vi oss för att spela Backpacker men det var för energikrävande så vi körde "Diamanten" ganska iqfritt spel men kul va det:p

Sen blev vi alla tre övertrötta och satt mest och garvade.. :)

Sen blev det att jag sov över där och vi låg och körde varannan fråga till klockan halv fyra på morgonen:p skitkul var det och man fick reda på massa spännande grejer;) haha!:p

 

åkte hem vid halv tolv idag, han skulle iväg och lira tennis med Jakob och Mats:)

 

Kom hem runt halv ett och gick upp till Tim och möts av världens jävla sjö!

Hatar tamejfan töväder! Ge mig 25+ och sol nu!!:D Då skulle jag bli totalt jävla glad:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye