The Studio+Dusch!:D

Började med att ligga och dra mig i den goa sängen till kl nio medans Marika satt på tåget på väg ner till mig och The Studio. Jag gick upp, tog på mig kläder och gick till spårvagnen.

Väl framme i stan så möts vi och går gemensamt genom den stinkande våldtäkttunneln till nordstan.

Besöket på Studion gick över förväntan väldigt fort! Sist jag var där så kändes det som om vi var där hela dagen, fast då var vi ju iofs 4 pers.

Bilder från förra gången:

Den här gången köpte jag inga bilder, men tog några smygfoton i omklädningsrummet:)

Är mest nöjd med denna bilden, det ser ju inte alls ut som jag, man kan ju säga att det blev en sjujäkla makeover:D Riktigt ovant att se mig i lockigt hår:p

När detta spektaklet var slut så begav vi oss ner till nordstan och kollade läget lite, donken bl.a.

Sen vid tre ungefär så åkte jag hem till Camilla och Mikael (känns väldigt konstigt att skriva då mina föräldrar heter likadant) haha! Jag slängde mig på sängen och somnade som en stock:p Några timmar senare känner jag att jag behöver duscha men steget från den varma o sköna sängen är väääldigt stort så jag bad om lite hjälp och såhär blev resultatet!:p

Tack så mycket för hjälpen XD

Det händer alltid nåt galet när jag umgås med er sötnosar<3 XD

Nu ska jag ta och lägga mig så jag kommer upp imorn, ska hänga med Camilla och träna!:) kommer bli trevligt! Ha det så bra mina sötnosar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye