Heelt underbar dag:D

MAYA STÅHL LÄSER DETTA INLÄGG PÅ EGEN RISK:P

Har umgåtts med Camilla Kallebo idag, vi hade verkligen superkul på Universeum:)

Vi byggde bland annat en igloo av frigolitliknande byggdelar, Camilla tog bilder på detta spektaklet och dom får jag förhoppningsvis imorn:p

här kommer mina bilder som jag hann ta innan mobilen dog:p

Ormar som ligger o gosar;)

Världens giftigaste orm, Inlandstaipanen;)

Klappdammen, dock var det inga djur som ville bli klappade:p

Koraller, fejk men fina ändå:)

 

Kul som fan hade vi:)

Efter detta så begav vi oss till Hjällbo och hennes lägenhet och där blev jag bjuden på kvällsmat! Mycket mysigt:) Tack så mycket sötnosar:)

En till underbar grej som hänt idag är att Tim har formaterat om min hårddisk och lagt in Windows 7:) Nu är fia lycklig! Tack så jättemycket min ängel!:D

Nu ska jag ta och göra mig klar för natten:)

 

Puss och kram på er sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: Hemin Bandello ( Modelitós )

Vill köpa den giftiga ormen.. hur mkt kostar den

2011-01-14 @ 01:31:10
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/
Postat av: Hemin Bandello ( Modelitós )

haha okej tack :)

2011-01-14 @ 01:58:23
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/
Postat av: Toktrollet

Tack för varningen! Jag slutar läsa din blogg nu! Usch

2011-01-14 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye