Motivationsbrist och tidsbrist...

Har jag verkligen lidit av och det har tyvärr drabbat er mina underbara läsare och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och hoppas att ni inte hatar mig allt för mycket.

 

Nu har jag och Carro flyttat in i lägenheten och planerna går som de ska och den 25 jan så drar jag till gbg för återbesök med ryggen då jag ska säga att jag vill göra en till operation, kommer sitta och vänta där i typ 4 timmar och det vill jag helst inte göra själv:p Så om nån skulle vilja hänga med mig så e det bara o säga till;)

 

Imorn blir det att leta rätt på lite grejer som ligger i lådorna nere i förrådet:)

tex. min fjärrkontroll till tvn:p den kan va lite bra att ha faktiskt!:)

 

Min underbara sötnos Zoey ligger här på min axel och tittar nyfiket på medans jag bloggar:p härlig katt det där alltså:p underbart härlig e hon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye