Nattlig fundering...

Alltså vart kommer alla känslor ifrån? Dom bara blossar upp ibland och ger mig en rejäl käftsmäll! Varför?

Jag saknar faktiskt något gammalt men jag vet att det är fel. Eller det kan också vara förbannat rätt! Vad vet jag? Det får framtiden utvisa.

Men tillbaka till det att känslorna bara blossar upp, dom får mig på underbart bra humör får mig att känna mig som den lyckligaste på jorden men sen tar hjärnan ner mig på jorden igen och ger mig en till käftsmäll.. Känner att jag står i valet och kvalet men det är ju egentligen inte mitt problem eller?

Det hade vart så himla skönt att bara kunna stoppa känslorna i en raket och skicka dom till månen men tyvärr så går ju inte detta..

Dom bara finns där, och vad kan man göra åt det? INGENTING!

Detta var sanna ord från hjärtat...

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Toktrollet

Så rätt! Ibland hade det varit skönt om man bara kunde bli av med känslorna ett tag, men de sitter fast!

2011-01-25 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye