Nu var det ett tag sen sist..

Och det har hänt väldigt mycket under denna tiden!
Bl.a.

- Dom har gjort slut..igen!? men nu är det förhoppningsvis slutvelat..
- Jag bor själv, det var alldeles för trångt att bo 2 pers på en sån liten yta.
- Jag jobbar lite extra på Godisverksta'n och VIP i skara men söker fortfarande jobb vilket är förbannat svårt att få!:(


Imorn ska jag med Marika till The Studio och vara modell för en dag:) Det ska bli skoj men jag ska INTE ha med mig plånboken imorn för det har jag verkligen inte råd med som läget är just nu. Men som alltid, DET LÖSER SIG!:)

Den här kvällen har bestått av att åka till mina underbara vänner Camilla Kallebo och Mikael Carlsson och kl halv tolv vart jag framme vid porten.
När jag kom fram så ställde jag mig och väntade i tron att dom skulle komma ner och låsa upp men sen efter typ 10 min med en halvt ihjälfrusen röv så ser jag en porttelefon:p Känner mig ganska korkad ibland alltså XD

Nu blir det bannemej sängen och imorn blir det uppgång vid ca halv nio och sen bär det iväg innemot brunnsparken och The Studio:)


Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye