Överraskningen till Emma var..

..en sånhär:)

Choklad utan Sojalecitin som hon e allergisk emot och nu slipper vi hennes tjat om detta, nu vet du vilken choklad du ska köpa Emma!

Hon blev iaf superglad och smaskade och åt;)

Här kommer lite bilder från dagen:)

Massa smaskig choklad:)

Sen gjorde vi smasskiga semlor som vi ställde in i kylen medans vi gjorde...

Hemmagjord pizza! Min bit är längst till höger, syns det?:p Hur gott som helst;)

Sen efter det så tog jag mig en härlig powerwalk och fick mig en riktig urladdning! Hur underbart som helst, Behövde verkligen rensa tankarna och då passar det utmärkt och dra på en powerwalk:)

Vilken smutsig spegel du har tim, den ska jag göra rent imorn;) bara så alla vet om detta!:D

 

Nu ska jag förflytta mig till min madrass och drömma mig bort till härliga sommarstränder i Vietnam, Jag kanske drar dit i sommar;) Jävlar vad kul vi ska ha:D

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye