Äntligen fredag igen!:)

Egentligen, vad är det man längtar till när man är arbetslös när helgen kommer? Det är liksom ingen skillnad tycker jag, visst är alla andra lediga och man kan hitta på mer grejer men för mig är det fredag hela veckan typ:) Det kan iofs vara skönt men absolut inte hela tiden:/

Ikväll bär det av till Uddevalla och Emma, ska hjälpa henne att köra flyttbilen ner till Göteborg imorn:) Kommer till Kampenhof vid 19.00 så mina söta Uddevallaläsare kan ju ta chansen att få en autograf eller en kram eller ngt:)

 

På Måndag börjar jag jobba! Nivet ridlägret jag var på förra sommaren för personer med funktionshinder, där ska jag vara i år igen tillsammans med söta Anna men hon kommer den andra lägerveckan:)

 

Har suttit o pillat med mina naglar nu en stund och nu ska ni äntligen få se resultatet för nu e jag riktigt nöjd:)

Mycket vackert!:)

 

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye