Shoppingdag med Anton!

Idag har jag och min bästis Anton vart på Överby köpcentrum i Trolhättan och shoppat! Eller ja, det var han som shoppade, jag agerade smakråd då jag inte hade några pengar att slösa:p

Efter detta spektaklet blev det middag på MAX!:) Världens godaste hamburgare! Absolut!

Vi landade i Skara igen halv sju och då gjorde jag om 3 naglar som hade fått en smäll och sen åkte jag och Johanna runt i byjåla och strögade lite:) Finns inte så mycket att göra i Skara, är så jävla trött på den här jävla hålan nu! Vill till Göteborg!

Jag, Johana och Hanna hade funderingar att åka o hälsa på gurkan på bogrens ikväll men de blev inte av:/ Får ta det en annan dag ist!:) På lördag blir det röj i Alingsås! Amanda fyller år och jag har kommit på världens bästa present! Men det kan jag ju inte skriva här, hon kanske läser bloggen, vad vet jag?:p

 

Nu sitter jag och kikar på  BB och garvar röven av mig typ:) Gamla uppdrag som var i början kom upp i dagens program:) Underbara snubbar som är kvar i huset och jag tycker att Simon eller Martin ska vinna! Vad tycker ni?

 

Nu ska jag ta och ta hand om mig själv lite, ansiktsmask och spikmatta sen sängen! Underbart!:)

Puss på er<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye