Här får vi nog ta och damma av lite!

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu eftersom jaf helt enkelt inte har haft lust.

Den här dagen började i Tidaholm, har vart hos Marika och Johan nu ett tag och slappnat av lite, sluppet tänka på allt som händer, hänt och ska hända inom kort.

Har även ridit på Tidaholms ridskola och guud va härligt det var! Har inte ridit på typ 40 år så det känns tamejfan i benen nu men träningsvärk är till för att tränas bort så ikväll kör vi ett powerwalkpass! nån som vill hänga med?

 

Carro kommer hit om en stund och sover här och imorn på kvällen kommer min Diamant! :)

 

Nu sitter jag här och letar lägenhet i Göteborg! Funderar på o flytta ner ganska snart! Har alltid velat bo där och nu ska jag ta tag i min dröm;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye