5 saker ni inte visste om mig!

1. Jag dammsuger alltid naken (hemma)

Blir så sjukt varm när jag dammsuger och löser problemen med att kasta av mig kläderna, naturligtvis har jag alla persiennerna nerdragna! ;) 

2. Jag har en speciell plats på bussen.

Om nån annan har tagit min plats så kan en hel dag bli förstörd!

3. Jag måste gå i samma takt som personen jag går brevid och med samma fot.

Kan bli sjukt jobbigt om jag går med flera personer men då skiter jag oftast i denna lite fåniga tvångstanke;)

4. Mitt favoritspel är Mahjong Titans.

Kan seriöst sitta och spela detta spel i timmar och vilken tur jag har att det är förinstallerat på win 7!

5. Jag har tvättmani (händerna)

Jag måste alltid va ren om händerna och tycker det är äckligt med fok som har smutsiga händer. Skulle aldrig kunna ta i en smutsig hand och än mindre ha en pojkvän som har smutsiga händer, det är så vidrigt! Tvättar händerna minst 20 ggr om dagen så det går åt sjukt mucket tvål hemma hos mig! Och handkräm för att inte torka ut mina små söta händer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye