Godmorgon mina godingar!<3

Har precis vaknat och det ser ut att bli en mycket fin dag idag:) Inga planer ännu men det kommer väl alltid något som fyller dagen:)

Har tillbringat gårkvällen och natten i Skövde med mina goa vänner Krille och Carro och sötnosen Safir:)

Idag tills imorgon så ska jag vara hundvakt åt lilla godingen Safir då de två ska åka ner till Ullared och shoppa häcken av sig:p

Jag måste också åka dit snart, det är så mycket jag behöver men dessvärre så har jag ingen ekonomi till det just nu men det kommer;)

Ska även börja jobba lite smått, vad det är kommer ni att få reda på längre fram, kommer inte att avslöja något!:)

Hittade en gammal bild på mig och Mattias, jävlar va kul vi hade förr alltså! saknar faktiskt den tiden lite...

 

Puss på er godingar<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye