Jag stöttar dig i vått och torrt!

Och hoppas verkligen att du uppskattar det. Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är.

Jag har en förmåga att se saker som inte andra kan se, eller ja känna, fråga mig inte hur men så är det ialla fall. Det är bara vissa personer jag kan "följa" med mitt undermedvetna.

Ett exempel: Jag vaknade upp en morgon och kände att den här dagen är inte bra, det har hänt nåt allvarligt som har sårat en av mina närmre vänner. Lite senare på dagen fick jag reda på att en nära vän bråkat med sin flickvän. Och då var hela min dag förstörd, jag kunde lika gärna gått och lagt mig igen men jag hade massor att göra den dagen och allt blev halvdant och tråkigt. Jag är så himla mottaglig för andras känslor och jag mår väl inte vidare bra av det men jag vill alltid finnas där för mina älskade vänner!

 

Jag mår skitdåligt av att se mina vänner sårade och låter inte detta ske. Utan jag sätter väldigt mer än gärna stopp för detta då jag anser detta vara bäst för personen.

Igår stöttade jag dig, det blev mycket tårar och lite skratt också men jag hoppas verkligen att du går vidare utan henne även om det är svårt eftersom hon behandlar dig som om du var en engångsservett..

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye