2 dagar...

Är det kvar tills jag ska operera mig!

Försöker intala mig själv att det går bra nu, det är inte lätt men jag har många som stöttar nu, tack alla ni, jag älskar er!<3

Ska strax gå till apoteket och köpa Descutan, såndär äcklig operationstvål som man blir sjukt torr av och sen får man inte smörja in sig med lotion efteeråt så hela jag kommer va ett stort sår... Får se till att sätta på akrylnaglar så kan jag inte riva sönder mig själv:) en fördel iaf^^

 

Sen kommer jag va tvungen att ta ur min 3 veckor gamla piercing, ska be dom på uppvaket sätta i dem igen när jag fortfarande är lite halvgroggy.

 

Vad vill ni läsare läsa om när jag är i Göteborg? Har lite idétorka just nu men kom med idéer:)

Puss på er sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: Toktrollet

kom ihåg vad jag sa, det kommer gå bra det här!!!!!

Skriv om hur du mår och vad som händer.

Glöm inte bort att du har vänner runt omkring dig som bryr dig om dig och som Mattias så fyndigt säger det så är vi bara 10 siffror bort ifall du vill prata!

2011-09-26 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye