Gårdagen


Sikken gammel bild jag hitta:)

Kvällen igår med mina sötnosar Marika och Anna vart helt underbart lyckad:) Dock hände det en grej som fick mig att surna till men det har löst sig nu. Vi började med att häva alkohol som svampar och spelade våghals (giftigt spel detdära) men kul hade vi:) Drog vidare till MangosKrikelin och träffade goa vänner och söp ännu mer.

Kul som Attan!

 

Vill bara säga till dig Anna att om du fortsätter såhär så kommer ingen må bra till slut. Bara en liten varningstriangel:)

 

Har gjort dagens måsten såsom badat, borstat tänderna och smörjt in mig med min mysiga Aloe Vera Bodybalm från LR:) Senare så blir det väl att jag går och hämtar hem bilen hos Anna och åka med farsan till flämslätt, han skulle mäta på någon dörr eller något, i brist på annat att göra så kan det faktiskt bli ganska roligt:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye