Halv sex..

Vaknade jag och känner mig sjukt taggad inför operationen:)

Har fortfarande inte fått bort min töjring ännu men det löser sig. Fick reda på igår varför man inte fick ha piercingar eller andra smycken dem använder en elektrisk skalpell och man kan tydligen få sig en rejäl kyss om man har smyckena i.

 

Nu är det ca 2 timmar kvar tills jag rullar ner till våning fyra där dom ska sätta kniven i mig...

 

Jag hoppas att alla ni där ute har det gött så skriver jag igen efter min operation såfort jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg du har sötnos! roligt att se någon från samma stad blogga :) kram

2011-11-16 @ 03:23:55
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye