Stora problem med domänpekningen.

Sådär.

 

Nu sitter jag här igen framför skärmen som så många gånger förut och ska snart återuppväcka den gamla domänen "Zophye.se" igen. Loopia är inte så snabba så välj ej dom!

 

Jag har fått tid för operation och den kommer att ske den 28 september 2011. Alla ni som vill får mer än gärna komma och försöka liva upp stämningen på mitt trista sjukhusrum. Kommer nog roa mig själv ganska bra eftersom jag får fri tillgång på morfin :D haha!

 

Har fönstrena öppna och hör folkets skrik och gap utanför Mangos (partystället i byhåla!) Det är tydligen nån "kicka-igång-efter-sommaren-med-snowstorm-grej" där ikväll:)

 

Dagen för öv4igt har varit ganska så trist, min inneboende Anton har flyttat till egen lya nu så det känns ensamt igen, men som tur är har jag mina underbara katter:) Sen storstädade jag hela lägenheten och det behövdes verkligen!

Senare på kvällen så kom Marika till Byhåla, Anna hade vart snäll och hämtat henne:) Så vi kollade på filmen "Spy next door" och frossade i godis och chips:) tack för denna kvällen mina underbaringar:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye