Godmorgon alla rara läsare! <3

Har ni sovit gott?

Det har jag iaf men jag vakknade av att jag hade en jäkla skum dröm..

Det var så att jag och Mikael hade vart och jagat älg och sen plötsligt så låg den på vårt köksgolv men den var tydligen inte helt död så jag sköt den i huvet med en shotgun och lade geväret på köksbordet. Sen gick vi och kolla på tv eller ngt så ser vi den jävla älgen ställa sig upp och ta geväret och avlossa några skott och då vaknade jag...

Det sägs ju att hjärnan reflekterar tankar under sömnen som den inte orkar med när man e vaken men jag börjar fan undra när man drömmer sånhär skit :p

Har ni haft nån alldeles cpsjuk dröm nån gång?

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye