Happy valentine´s day!<3

Idag är den mysigaste dagen på hela året tydligen.. men varför just idag? jag tycker man ska va mysig alltid!
Min dag har sett ut såhär:

10.00 Mentorintervju, Stöd till ungdomar verksamhet
12.20 Tandläkarn, Inga hål endast piggmentfläckar på tänderna :s undrar va dem kommer ifrån, man solar ju knappast tänderna eller hur:p

Sen gick jag på stan och fyndade på rean :) Underbart när man hittar det man verkligen letar efter och just denna gången var det ett par nya favoritjeans då mina andra favoriter gått sönder:/

Bikbok hade även en kampanj och dom 300 första som handlade idag fick en goodiebag med lite smått och gott i:)

Detta fanns i min:


x 20%rabatt på fragrance Librarys sortiment
x En bikiniunderdel
x em blombrosh
x 2 st armband
x en klubba
x 2 paket tofsar
x blått nagellack från depend
x hårnålar

Tack så mycket snälla bikbok ha en bra alla hjärtans dag!

Jag har även antagit min egen utmaning! För ett tag sen sa jag till min kära mor att hon skulle virka/sticka en onepiece till mig, men nu antog jag den själv! såhär långt har jag kommit!


Ett ben skall vara gul/vitrandigt sen vet jag inte mer! Kom med ett förslag och ni får en länkning ;)
Ni kommer att få följa mig i onepieceskapandet ;)

Nu ska jag ta och röja lite i lägenheten tills älsklingen kommer hem:) hoppas att han blir glad ;)

Happy valentines day! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye