HATA MENSVÄRK!

Asså, det är nog de mest störande som någonsin funnits i världshistorien! Har dock inte haft nåra problem med sen jag var 13 och började knapra piller men just den här gången så blev det åt helvete! Nu skall jag sluta gnälla och istället berätta om min dag!

Idag har jag jobbat en del på min onepiece, halva benet är snart färdigt, slänger upp en bild senare om jag får tid:)
Har även vart på Chalmers Robot Förening med Älsklingen, Tim och Emma:) Träffade även en gammal kompis där, Alltid kul att träffa er robotnördar ;)

Tankar ner Heartbreak hotel i detta nu och tänkte ha en myskväll bara älsklingen, jag och kissarna;) Så jäkla skön film!


Myspys <3

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye