Pannkakor, Gold Rush Alaska och Foundationpensel..

Åt precis pannkakor med lönnsirap på!<3 Hur underbart gott som helst! Tycker dock att literpriset på lönnsirapen är lite högt så jag har bestämt mig för att jag ska köpa en egen sockerlönn och göra egen lönnsirap!:) Hur bra idé som helst! Fast dock kanske inte så snällt mot trädet :/ Men är det gott så vad gör man inte..?

Ikväll blir det myspys med Emma och Tim som kommer hit till oss och vi ska kolla på Gold Rush Alaska och käka tacopaj :) Gold rush är ett program där dom gräver guld i Alaska mer än så händer det inte men dom har lyckats få med intriger mellan guldgrävarna på ett coolt sätt och sen är det skitspännande att se när dom hittar guld.. Egentligen inte så märkvärdigt men ändå så härligt:p

Tänkte åka in till stan och köpa en foundationpensel, min gamla har pajat, dålig kvalitet så nu ska jag banne mej köpa en som håller högsta kvalitet! Ingen skit till mig inte! ;) Eller också passar jag på att köpa ett helt set penslar på Ebay, ska kika lite på det ;) ;em jag vet inte om det blir nån färd in till stan då jag precis fick höra att det brinner i en spårvagn vid gamlestan... Tydligen jätteöverhettad eller också är det nån idiot som failat..






Kommentarer
Postat av: Anonym

Pannkakor: Jag vill också ha, hmm undra vem som lärde dig att det ska va lönnsirap på... Men det har du rätt i den är svindyr, vi får la kanske prova den där honungen istället...:P

Hälsa Emma och Thim och Micke från mig!!!

Brinnande spårvagnar, ja så lir det när man flyttar till storstan, här är det inte en jävel som tänder eld på några spårvagnar inte...

2012-02-10 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye