Utvärderingen!

Svea rike håller sin klass! Vissa grejer såsom hus och menyer är uppdaterade men helt klart underbart! Minns hur jag satt flera timmar i sträck framför spelet när jag var liten så att det gjorde ont i nacken för att ha suttit framför skärmen så sjukt länge. men det var det värt! Kände faktiskt av lite sån smärta efter bara nån halvtimma nu.. ja man börjar väl bli gammal eller ngt men lika kul har jag för det bara jag får mitt Svea rike! <3 Haha, Lite nostalgi ;) Idag har vi åkt hela långa vägen upp till Hällefors och nu sitter jag här och kollar ut över sjön Saxen som träden och himlen speglar sig så vackert i! Får se om jag hittar nåt bra ställe med bra täckning så jag kan ladda upp bilderna från vackra Hällefors! Blir dock inte idag tror jag då jag inte hittat nåt sådant ställe ännu :p Imorgon blir det en utflykt till Selma Lagerlöfs gamla barndomshem, Mårbacka :) Måste ju ta reda på hur tanten på 20-lappen bodde förr i tiden :p Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jassie

Vem vann JC skorna?:)

Svar: None
Zophye

2012-08-02 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye