Ääääntligeen!

Jag har äntligen hittat ett par högklackade skor MED remmar som jag kan gå i! Har aldrig hitta stabilitet i remklackar men nu så!

Dessa är från Tiamo och jag fick dem av min söta vän Tekla igår :)
Puss på dig goding! <3


Underbara skor!
Älskar att klacken går lite innåt mot resten av foten, blir såå mycket stabilare!:)

Tack än en gång söta Tekla! :D

Funderar på att sälja av några par skor, har helt enkelt för många :p
Kommer lägga upp ett par stycken i nästa inlägg :)

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Marika

varför kan du inte ha en storlek som ja kan ha? :D eller har du nå större får du gärna säga till ;)

Svar: Jao, morsan har 32:or i skor så jag skyller på henne! :D
Zophye

2012-06-19 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye