Läskig händelse...

Hmm de har börjat bli riktigt varmt ute nu och det fick min goa vän Emma erfara igår..
 
V skulle åka in till stan och käka lunch men vi kom inte längre än till Gamlestadstorget...
På bussen känner hon av att hon får blodtrycksfall och sätter sig ner.
När vi går av bussen så hänger hon på mig och säger ett par gånger att "jag kommer svimma snart"
 
kort därefter ramlar hon handlöst ihop i en hög på marken och drog huvet rätt in i en busskur och jag försökte ta emot henne så gott jag kunde men mina knän fick smaka på asfalt ist..
 
Fyfan va läskigt!
 
Jaja drick mycket vatten nu när det är varmt ute nu för fan sötnosar! <3
 
Så kan det gå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye