Opepp+rastlös= -_-

Ja, inte värlens bästa kombo men nån gång ska man väl känna så. Ligger och funderar på vad jag tycker är roligt här i livet men nu kommer jag faktiskt inte på ngt som är roligt (fast jag vet vad som är roligt egentligen...)..jobbigt dedära.
 
Känns som att jag har en massa måsten som jag måste göra och får skuldkänslor för att jag inte vet vad grejerna jag ska göra är. Sen blir jag rastlös för att jag inte har nånting att göra.. Min hjärna är ett fukkin jävla monster ibland, Funderar på att hacka sönder detdära monstret och ersätta med ett fluffigt mumintroll eller något annat mer trevligt..
 
Nån som har eller har haft samma känsla?
 
 

Återgår till funderandet...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye