Perfect day!

Dagen starta ganska roligt då en tjej från frisörskolan ringher mig och frågar om hon kan få göra en kreativ färgning på mig imorn. Jag tackar ja och frågar om hon vill kika på mitt hår innan hon sätter händerna i det och det ville hon naturligtvis jag åker bort till skandinavium och ringer henne och ber henne komma ut och hämta mig... hon ser mig inte och jag ser inte henne... Efter ett tag så frågar jag om det är frisörskolan i Göteborg hon menar, då säger tjejen med en ganska förvånad stämma Nej jag är i Malmö.. Kort därefter brister ett våldsamt skrattanfall ut :p
Missförstånd kan bli ganska roliga ibland :D

Efter detta så såg jag att min kära vän Tekla skulle till götet och shoppa idag, jag var inte sen att plinga henne och joina :D
Skitkul, vi brände ett antal tusenlappar tillsammans :p

Vad jag köpte får ni se imorn :)

Nu på kvällen har jag och älsklingen vart och hälsat på en vovve som jag ska passa när matte behöver :) Korsning mellan Dalmatiner och Bordercollie så det ska bli himla intressant. Helt underbar hund!

Nu ska vi laga nåt oc h käka och sen ska vi dyka ner i våran 2.40 säng :D

Nattinatti på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye