Sjuukt härlig helg!

Har inte hunnit blogga i helgen då det vart massa annat att tänka på.
I fredags åkte älsklingen till Stockholm och partajjade med sin nya chef så jag fick ha egen kvalitetstid med kissarna :) myspysigt! ;)

På lördag vaknade jag runt tio och fixade mig inför tågresan till herrljunga och farmor som skulle ta oss till Sämsholm.
Jag älskar det stället och skulle inte ha något emot att ha ett sånt toppenställe!
Senare vid 17 ungefär så kom Anton och hämtade oss och sen styrde vi bilen mot Göteborg och en galen partynatt :)

Söndag var riktigt chill, Film i massor med dom bästa :)

Senare på kvällen så fick mikael ett bakryck och satte igång med bakandet!

Efter en stund droppade Emma och Tim in och vi kikade på sagan om ringen då jag inte sett nån av filmerna :p

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye