Hemma fråååån...

SJUKHUSET! -_-
Ja, det blev inget gym för mig idag.
Jag var så gott som färdigpackad med gymväskan, lyfter röven från datorstolen och är på väg ut i hallen då smäller det till som fan i ryggen och jag får ont utav bara helvete, ringer Mikael som kommer hem och är jätteorolig och ringer ambulansen.
Väl på sjukhuset så får vi va där i x antal timmar.. sen tog dom massa prover och röntgen och shit men dom hittae inget allvarligt så nu ligger jag här och är hög på citodon och mår allmänt bra :)
Imorn ska jag till makeupstudion igen och få en asiatsminkning, vet inte hur det kommer gå men den artisten som ringde mig hon hade inte fått tag i nån asiat så jag får la ställa upp :) har ändå inget annat för mig. Får massa inspiration när jag är där! :)
Jag får se vad ryggen säger imorn bara.
Snart är det påsk, då blir det en resa upp till hällefors till Älsklingens morfäräldrar :) Ska bli trevligt!
Vad ska ni hitta på i påsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye