Jag stör mig på dig!

- Du är saknad i Skara...

Den linen fick jag av en "vän"(?)

Personen i fråga säger att hon vill träffa mig och känner att hon måste tillbringa tid med mig.
Varje gång jag är i Skara så har hon en jävla massa bortförklaringar och får förhinder varenda gång!
Antingen är hon dödssjuk eller inte i Skara.

Skiter fullständigt fan i personen i fråga och beblandar mig med människor som får mig att må bra istället :)

Skiter fullständigt fan i om jag får några negativa kommentarer på detta! ;)

Kommentarer
Postat av: Toktrollet

Tyvärr finns det ju de människorna...

Du gör rätt i att inte låta dem förstöra ditt humör och lägg ingen energi på dem!!!

2012-03-29 @ 00:09:20
URL: http://nogg.se/toktrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye