Min Skara-vistelse!

Åkte igår tillbaka till staden jag levde mellan 2006-2012, shit, det är 6 år..  Usch och blää, jag har tillbringat 6 år i den hålan.. Nä nu ska jag inte hålla på och trycka ner lilla Skara, staden har ju sina bra sidor också!

Anledningen till att jag åkte dit var att jag skulle göra en ny artikel i SKLT och självklart hälsa på lite goa vänner:)
Maya ville också vara med efteersom hon var med på den första artikeln om våra liv :)

Gårdagen bjöd på riktigt soligt väder så jag drog på mig en lårkort klänning och en rosa kavaj och invigde våren! heeelt underbart! Ser bar vi oss ut på stan och shoppade jag och Maya, dock så var det mat till henne så vi tog fylletaxin (för er som inte fattar så får ni en bild som påminner er!) 
och fyllde den med varor!

Dagen avslutades med våfflor och tågförsening på en timma på väg hem.
Jävla SJ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye