Slagpåse.

Ibland blir bloggen en slagpåse och då kommer all ilska ut på en gång och jag tycker att det är himla viktigt att få ur sig den och alla har vi olika sätt att få ur den. Vissa slänger sig på backen och skriker och jag använder som sagt min blogg som slagpåse.

Jag syftar som nog alla förstår på gårdagens inlägg.

Idag har jag varit lite gladare. men det har vart åt helvete iallafall.

När jag höll på med mitt hemliga projekt så hällde jag ut limburken och sen gick jag utan sockar i mina converse och fick skavsår på tårna och vart lite smågrining för det.

Jaja, sånnahär dagar kommer och går men det e bara att bita ihop och resa sig igen á la "Torsten Flink-style"

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye