Blodfukkintrycksfall! :(

Jao, det var jag med om igår.
Satt framför datorn hemma hos Adéle och så börjar skärmen gunga.. sen snurrade hela rummet (känslan när man vaknar upp efter en reeedig fest med världens snurr i skallen och kroppen skriker efter vatten?) ja ni vet den känslan så underbart var det..
 
Efter ca 2 timmar var det fortfarande inte bra så vi ringde plingplongtaxin och bad dom komma o kolla vad för elak demon som tagit över mig..
Dom sa att jag skulle ät och dricka och sen gå o lägga mig..
 
Vi tog en taxi hem jag och Mikael och kort därefter så däckade jag med en väldans fart!
 
Idag blir det inte många knop, det är förvisso bättre men är astrött!
 

Kommentarer
Postat av: CherryCheek

<3

Svar: <3
Zophye

2012-09-25 @ 12:46:38
URL: http://cherrycheek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye