Eufori, flum och något väldigt väldigt tråkigt..

Har haft en underbar dag!
På hemvägen var jag helt i eufori och vart huuur glad som helst!
Ni vet  den känslan när inget kan stoppa dig och du känner dig oövervinnerlig! Helt underbart perfekt! Vet inte vad det beror på men det kan vara att nervositeten släppte efter mitt hemliga uppdrag jag var på idag ;)
Eller oxå var det bara helt enkelt att mitt liv är sjukt jävla awesum! :D
 
Efter det åkte jag och hämtade min väska hos Daniel i Skogås och sen åkte jag till Rakel med vänner och flummade runt som en jävla galning! :D
Hur ofta äter man chokladpudding kl 1 på natten liksom ;)
 
Sen till det tråkiga..
En komps tog bort sin hund som hade tappat livsgnistan tidigare idag fick jag se på facebook och tårarna bara flödade och dom hade inget slut kändes det som.. Shit, jag kan knappt skriva detta utan att få en tår i ögat...

Nu är det bra igen och jag har tagit tillbaka känslorna på rätt sida igen.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye