Hey Swim!

Mötte upp Mikael vid korsvägen för en liten simmtur.
Det var gött at få komma igång med träningen igen då vi haft ett litet uppehåll!
400 simmade meter blev det iaf, sen kunde jag inte andas mer..
Jag gör så att jag läågger huvet längst bakåt och vilar så jag knappt får nån luft och simmar, det är ju bekvämt för nacken tänker jag men icke, då får man ont istället -___-
Andas är en bra grej har jag hört!
 
Efteråt blev det en lång bastustund med balsam i håret,
balsamet verkar djupare i värme, visste ni det? ;)
 
När jag sen står och fönar håret kommer det en liten tjej på kanske 5-6 år med världens största väska och river upp skönhetsprodukt efter skönhetsprodukt. Hon står och fixar sig själv tills jag är klar och tar på mig skorna, och jag tycker att jag tar jävligt lång tid på mig att bli klar! 
Vart är världen på väg liksom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye