Redbull and Pie!

Mötte vi upp kära Adéle i stan och skulle shoppa både nödiga och onödiga saker!
När vi rullar in på Drottningtorget så ser Mikael att redbull-bilen står där och delar ut gratis dricka! Mikael frågar då "Ska du ha redbull?"
Jag som inte sett bilen förän just då ba "vaa?, JA, de e klart jag ska ha en redbull!"
Sagt och gjort gick vi och smuttade på varsin Redbull tranbär tills Adéle dök upp och också ville ha redbull.
 
Nästa Anhalt blev Claes Ohlson där magneter, en rosa brödrost och el lunchpåse till Mikael.
 
Efter det blev det H&M där Adéle shoppade sin efterlängtade halsduk hon suktat efter i ljusårs tid, och lite kläder till sambon då han aldrig får tummen ur och går och shoppar egna men klagar på att han aldrig har nåra kläder gör han likförbannat :p
 
Shopping blev det även för mig, ett par grå leopardjeans på barnavdelningen serru! Jag e ju så liten ;)
 
På andrum pustade vi ut efter kånkande på kassar med en bit utsök paj med vaniljsås!
 
Omanommanom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye