#AutumnDay

Har precis kommit hem från en underbar långpromenad i slottsskogen med Carl och hundarna i det sköna vädret.
Såhär borde varje höstdag vara, lite småkyligt, torrt och solsken!
 
Ja man kan ju önska iallafall..
 
Tidningen Metro stod halvvägs till spårvagnen och skulle göra en såndär vi5 grej, Dem frågade mig vad som var bra med Hjällbo. Jag har inte så jättebra saker att säga om dehär stället men jag svarade att det var grymt bra natur i Hjällboskogen där jag och Misty promenerar varje dag.
 
Tidningen skulle komma runt 15 november så håll koll!
 
Foto: Carl Björkman
 
Här har vi bästisarna!
Inte det lättaste att få en bra bild på små ivriga chi's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye